Reparatieverzoek

Als je product binnen de garantieperiode defect raakt en je wilt gebruikmaken van onze snelle reparatieservice, dan staan we voor je klaar! We zorgen ervoor dat je kat niet zonder kattenbak hoeft te zitten, wat zowel voor de kat als voor jou als eigenaar wel zo fijn is. Volg onderstaande stappen voor een vlotte afhandeling van je serviceaanvraag.

Voorbereiding van je serviceaanvraag:
Voor een snelle en efficiënte behandeling van je verzoek, hebben we het volgende van je nodig:
- Een heldere beschrijving van het defect;
- Een foto of video die het probleem illustreert;
- Een kopie van de factuur of het besteloverzicht waarop de aankoopdatum duidelijk vermeld staat.

Neem contact met ons op:
Je kunt ons bereiken via het WhatsApp servicecenter van Petlux door op de onderstaande knop te drukken. Onze communicatie verloopt via tekstberichten en het delen van foto's of video's. Telefonisch contact is niet mogelijk en in veel gevallen ook niet praktisch. Via chat kunnen we namelijk gemakkelijker foto's uitwisselen en indien nodig ondersteuning bieden via video.

Probleemdiagnose:
Zodra we alle benodigde informatie hebben ontvangen, zullen we het probleem beoordelen en een beslissing nemen over de volgende stappen:
- Het product kan op afstand worden gereset of gerepareerd, waardoor opsturen niet nodig is, of;
- Het product kan niet op afstand worden gerepareerd, in welk geval we je een vervangend artikel zullen toesturen.

Oplossing:
Als het artikel niet op afstand gerepareerd kan worden, zullen we een vervangend product naar je opsturen. Bij deze zending ontvang je indien nodig instructies voor het vervangen van het onderdeel of het apparaat, evenals een retourlabel om het defecte product terug te sturen. Gebruik hiervoor eenvoudigweg de doos van het vervangende product.