Reparatieverzoek
Is je artikel stuk gegaan binnen je garantietermijn en wil je deze graag zo snel mogelijk laten maken door ons?, dat kan! Wij bieden namelijk een service aan waardoor je kat nooit zonder kattenbak komt te zitten. Dit is wel zo prettig voor de kat maar ook voor het baasje. Volg de stappen hieronder om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.
-
Bereid je serviceverzoek voor.
De volgende dingen zijn nodig om het verzoek in behandeling te kunnen nemen;
- duidelijke omschrijving van het probleem;
- een foto of video van het probleem;
- een factuur of besteloverzicht met aanschafdatum zichtbaar.
-
Neem contact op.
Dit kan via het WhatsApp service center van Petlux via +316 2605 2222.
Communicatie gaat d.m.v. tekst en foto/videomateriaal. Bellen is helaas niet mogelijk en soms ook eigenlijk helemaal niet handig. Via de chat kunnen we namelijk foto’s sturen en je hulp aanbieden via video.
-
Vaststellen probleem.
Zodra alle informatie is ontvangen gaan we het probleem voor je vaststellen. Hierna zal de volgende beslissing worden genomen.
- Het artikel is op afstand te resetten / maken en hoeft niet opgestuurd te worden. of;
- Het artikel is niet op afstand te resetten / maken, wij gaan je een nieuw item toesturen.
-
Oplossing.
Als het artikel niet op afstand te maken is sturen wij je een nieuwe toe. In deze zending zal indien nodig een handleiding vinden hoe je het onderdeel of toestel kan vervangen én krijg je een retourlabel om het oude artikel retour te sturen. Dit kan gemakkelijk door de oude doos te hergebruiken.
Sub-heading
Your HTML
Loading store locator
from Stockist store locator...