Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00u binnen komen worden dezelfde dag nog verzonden. Binnen Nederland betekend dit meestal de volgende dag al in huis. Voor België duurt dit soms 1 dag extra. Alle overige landen binnen Europa worden meestal binnen 4 werkdagen geleverd.

Kan ik mijn product uitproberen?

Ja dat kan, je hebt een zichttermijn van 30 dagen. In deze periode mag je het product uitproberen zoals je ook in de winkel kan doen. Bevalt het je toch niet helemaal dan kan je het dus nog binnen deze periode terug sturen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

YeWij hebben zelf geen fysieke winkel maar gelukkig zijn onze producten wel in meer dan 100 winkels te vinden. bekijk alle winkels HIER. Let op. voorraad kan per winkel verschillen. Neem vooraf contact op met de winkel om teleurstelling te voorkomen.

Mijn product is stuk, wat nu?

Is het artikel kapot gegaan binnen de garantieperiode en is er spraken van een ondeugdelijk artikel? Dan heeft u recht op de wettelijke garantie.
Heeft u het product onvolledig of met gebruikerssporen ontvangen? Meld dit dan zo spoedig mogelijk bij ons.

Onvolledigheid:
Onvolledigheid of een defect van een artikel moet binnen 48u na levering aan ons worden gemeld.Een onvolledig artikel, een artikel met gebruikerssporen óf een defect wat niet binnen 48u is gemeld wordt niet meer geaccepteerd.

Kosten:
Stuur u de zending retour? dan komen de verzendkosten voor eigen rekening.
Is uw zending onvolledig? dan worden de aanvullende onderdelen geheel kosteloos toegezonden.

Garantie:
De garantie voor onze producten is 2 jaar vanaf de aankoopdatum.

Let wel, Eventuele wijzigingen en/of aanpassingen aan het product zullen de garantie ongeldig maken. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor schade veroorzaakt door onjuist gebruik van het product. Lees voor gebruik de handleiding.

Meer informatie:https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product

Wat is een Pre-Order?

Wat is pre-order?Een pre-order is een vooruitbestelling van een nieuw aangekondigd artikel. Dit artikel is vaak nieuw in ons assortiment. Omdat u nu al besteld ontvangt u een flinke korting als dank voor het vertrouwen.

Wanneer wordt mijn product geleverd?Zodra het artikel op voorraad is wordt u op de hoogte gehouden betreft de levering. De verwachte levertijd is terug te vinden op de pre-order pagina of bij de productinformatie.

Wat als het product niet wordt geleverd?Indien het product niet meer geleverd kan worden stellen wij iedere klant hier van op de hoogte. Het betaalde bedrag wordt vervolgens binnen 14 dagen terug gestort.

Kan ik meer uitleg krijgen over de App?

Jazeker! Zie hier onder wat alle functie in de App betekenen.

Clumping Time:
Stel hier in hoe lang de machine moet wachten met het starten van de  schoonmaak cyclus.

Deze optie is bedoeld om het grid meer tijd te geven op te drogen


Cleaning Interval:
Stel hier in hoe lang de machine moet wachten tot de volgende cyclus van start kan gaan

Deze optie is bedoeld om te voorkomen dat de machine te vaak de schoonmaak cyclus start. Dit is bijvoorbeeld bij meerdere katten niet wenselijk 

Child lock
Stel hier het kinderslot in

Deze optie is bedoel om het LED-Touch screen op kinderslot te zetten

 

Infrared Radar Sensor
Stel hier in of je de infrarood sensor aan of uit wilt zetten

Deze functie is bedoeld om de sensor uit te zetten wanneer deze te veel storing (door bijvoorbeeld voorbijlopen of ander objecten) oplevert en de bak onnodig vaak laat draaien. 

 

Non-disturbing settings 
Voeg hier een planning toe wanneer je machine in slaapstand wilt hebben staan 

Deze optie is bedoeld om de machine bijvoorbeeld s’nachts in slaapstand te zetten zodat deze niet gaat draaien na een bezoekje.

 

Cleaning time 
Voeg hier een planning toe wanneer je machine automatisch wilt laten draaien 

Deze optie is bedoeld om de machine op de door jouw gekozen momenten te laten draaien.

 

Ionic Deodoriser Timing 
Voeg hier een planning toe wanneer je de geurfilter automatisch aan wilt laten gaan.

Deze optie is bedoeld de geurgifilter op de door jouw gekozen tijden aan te laten gaan

 

Waste Bin Calibration
Stel hier de gevoeligheid in van de ‘Full’ notificatie. Standaard staat deze op 0. Dit betekend dat er nog iets ruimte over is in de afvalzak. 15 betekend dat de zak volledig vol is en geen ruimte meer over is.

Deze optie is bedoeld om de volledige inhoud van de afvalzak te kunnen benutten. Let op! Dit is een indicatie en de zak kan dus ook te vol komen te zitten of te zwaar worden. Test daarom stapsgewijs van 0 naar 15 om te voorkomen dat de zak te vol zit en los kan schieten.

 

Litter Leveling Setting
Stel hier in hoe de machine het grid moet verdelen. 6 is naar links, 0 is naar rechts.

Deze optie is bedoeld om het grid netjes verdeel te krijgen in de machine waardoor het goed in het middel ligt. 

Hoe kan ik een product retour sturen?

Toch niet helemaal tevreden over uw bestelling? Geen probleem, u heeft recht op de wettelijke 14 dagen bedenktijd. Maak gebruik van onderstaande stappen om uw bestelling terug te sturen.

Controleren: 
Controleer het product of deze nog voldoet aan de door ons gestelde retourvoorwaarden. 

2. Invullen retourformulier:  
Vul het retourformulier in en voeg deze toe aan uw retourzending Download hier het formulier

Verzending: 
U kunt uw product retour sturen naar het volgende adres:
e-Columbus B.V.
t.a.v. Petlux Retouren
Trasmolenlaan 12
3447GZ Woerden

Let op! Het risico, dus ook de bewijslast, voor terugsturen ligt bij de verzender. 
Vooral bij duurdere producten raden wij aan om deze aangetekend en verzekerd te versturen.

4. Aanmelden 
De retourzending kan aangemeld worden via een mail-reactie o.v.v. uw bestelnummer en een link naar de track&trace.

5. Ontvangst: 
Bij ontvangst controleren wij de retourzending. Dit kan tot 2 weken duren. 
Voldoet het product aan de algemene voorwaarden? Dan betalen wij u netjes uit. 

Voldoet het product niet aan de algemene voorwaarden? Afhankelijk van de overtreden voorwaarden wordt een deel of het volledige bedrag ingehouden. 

Indien u hier van af ziet, en dus het artikel wilt behouden, zijn de eventuele retourkosten voor eigen rekening. 

6. Betaling:  
Zodra de retourzending in goede staat is ontvangen vervalt de betalingsverplichting of wordt het reeds betaalde bedrag binnen 5 dagen teruggestort.

Kosten:
Stuur u de zending retour? dan komen de verzendkosten voor eigen rekening.

Meer informatie:https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/zit-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd

LET OP! Je mag het product slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het wenst te behouden. Denk daarbij aan de mogelijkheden die je ook in een fysieke winkel hebt.

In de zogenaamde fysieke winkel kun je geen kroket bakken in de friteuse en kun je geen wasje draaien in de machine. Ook kun je zogenaamde blisterverpakkingen (bijvoorbeeld van batterijen) niet openen. Maar je kunt wel een rondje lopen op je nieuwe schoenen of een jas passen.

Als je een product voor meer gebruikt dan noodzakelijk is om te bekijken wat je er mee kunt doen, dan levert dit waarschijnlijk een waardevermindering op. Wij mogen deze kosten bij jou in rekening brengen.Tip:Ga ook voorzichtig met de verpakking om en houd er rekening mee dat het product weer verkocht kan worden.

Meer informatie:https://www.thuiswinkel.org/vragen/wat-mag-ik-doen-met-een-product-voordat-ik-besluit-om-het-retour-te-sturen/